T R Ä N I N G

Åh vad underbart der var att träna! Har inte fått träna på hela veckan pga kortisonsprutan i höften. Har aldrig känt mig lyckligare! Ligger i skrivande stund i massagestolen och njuter efter ett hårt pass! Haft Hanna med mig idag. Sjukt duktig är hon min lilla "skyddsling" att vaa kontaktperson innebär inte att jobba, utan att vara kompisar och ha kul. Förhoppningsvis så kan jag nu hjälpa pch peppa henne att gå ner i vikt :) 
 
stod inne på affären idag. Kolla efter någon god chokladbit att få ta på min unnardag. Men så sjukligt mycket kolhydrater och socker. Även i den märka chokladen. Och sockerfria chokladen innehåll massa konstigt jox den med. Så sket i det. Inte värt det. Köper hem melon eller nått istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0