Om mig

Vem är jag? Jag heter Emelie och är 22år gammal. Jag lever ihop med mannen i mitt liv som jag även är nyförlovad med. Född, uppvuxen och bor i Västerås. Har två katter som jag älskar högt, våra bebisar :)

För mig är varje dag en kamp, har sen många år tillbaka haft problem med ångest. Detta gör att jag i perioder mår riktigt dåligt och inte orkar med vardagen. Men jag kämpar på.
I slutet av förra året fick jag en diagnos, så man kan sätta ett namn på varför jag har så ont i min kropp. Myalgi. Men jag känner inte att det är rätt, i slutet av veckan så kommer jag få veta om det är fybrumalgi jag har. Att ha rätt diagnos på papper skulle underlätta väldigt mycket.

På grund av ångesten och värken så har jag gett upp alla tidigare försök till viktnedgång. Men nu är jag själv så himla peppad! Dock måste jag lägga all träning på hyllan i några dagar nu, då jag fått inflammation i höften och fått en kortisonspruta. Men till helgen så ska jag förhoppningsvis vara på banan igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0