Diet

har gått med i extra vaganza! Nu jävlar ska jag gå ner i vikt en gång för alla! Idag starta jag igång. Kör på helfart, dvs 500 kalorier om
dagen. 3st pulverpåsar. Till frukost blev det idag vanilj, tillsatt med kanel. Och lunchen blev grönsaker. Riktigt god!! Sen en del andra tillsatser för att få i mig alla näringsämnen jag behöver. 
 
just nu lockar en pizza!!!!! Men jag ska kämpa på! Många kilo som ska bort! Kommer inte skriva ut nuvarande vikt då det är en jobbig siffra för mig. Kan säga att jag gått ner 8kilo redan under året. Så det är skönt att ha en liten start! Kommer försöka orka skriva lite om min resa varje dag. Bara så att de som är intresserade av att läsa och veta hur det går ska få den möjligheten :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0