sunday

Okej jag har inte äns vart på jobbcentrum i en timme och jagär redan rastlös! Man skulle kunna tro att jag har adhd, men icke sa nicke! Jag hoppas på en sak i dag, hoppashoppashoppas!

Igår var jag till gymet en liten och då menar jag liten stund, 15 min på löpbandet i powerwalk-takt, sen 5 min crosstraining sen var jag död, bakfyllan sätter sina spår... Då tog jag bussen hem! (bara för att konstatera så är det 2 hållplatser emellan) haha. Tog en kall dusch, smorde in hela kroppen med body butter från the bodyshop med raspberry :) Den är så underbar! Men den verkar ha utgått? :( sen föna och platta håret, kände mig så JÄVLA FRÄSCH efter det! Kika på en film men den ska få ett eget inlägg sen! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0