silens! I KILL YOU!

Kvällen har bestått av tacos, trevligt sällskap och film! Nu sitter jag i sängen med mina lila underbara sköna velourbyxor och dricker ett glas med mjölk ^^

Har hittat min kamerasladd, men det står att det blir för mycket ström... eeeh okej? Så halloweenbilderna kommer inte ikväll som jag hade tänkt..... JÄVLA SKIT KAMERA! Hade jag inte haft så betydelsefullabilder i den hade den fått sig en flygtur eller kanske simmat i mälaren :)




Någon som tror mig att jag har det mysigt varje natt?? :D

Kommentarer
Postat av: Stattinskan

För mycket ström? En sådan sladd skulle jag behöva koppla till mig själv ;-)

Gomorron

2010-11-06 @ 07:56:46
URL: http://metrobloggen.se/stattin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0