pump it up

I dag så är dagen som vanligt till en början, sitter på jobbcentrum.... Sen klockan 14.00 har jag tid hos sjukgymnasten, efter det träffa upp min babe sabina. Vi ska dra till gymmet och köra stenhårt! Blir tredje dagen för mig den här veckan, fan vad jag är duktig! Hoppas att hon är lika taggad som mig i dag! Jag sitter och taggar med metallica i öronen :)

Jag längtar väldigt mycket till helgen nu, imorgon ska vi se harry potter och dödsrelikerna! iiiiih vad spännande ;D


Lägger självklart upp en trailer!


På lördag ska vi till pitchers, med roligt folk. Kan inte bli bättre! :D och söndag fira lillskruttan min som fyllde hela 3 år igår :)  
tänk att den här lilla flickan har blivit såååå stor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0