juste

Såg en artikel i vlt.se om kissie, hon kom till västerås för att vara dj på silk. Hon möttes av ett 70tal som kasta ägg på henne? Ärligt talat? GROW UP! Jag är verkligen inte hennes största fan, men inte fan kastar jag ägg på henne för det? Vad gör jag istället? Jo jag skiter i att vara på stationen när hon ankommer, skiter i att gå in på silk där hon ska vara. Skiter i att läsa hennes blogg (okej ibland måste man kika lite, men ingen vana jag har). Hon trakasserar inte MIG så varför ska jag trakassera HENNE? Visst det finns folk till allt (uppenbarligen) men någon gräns, självkänsla eller eget liv borde man ha!

http://vlt.se/nyheter/vasteras/1.1016104-kandisbloggare-utsatt-for-aggattack

Såg även att en buss blivit beskjuten bla, ja allt händer i mellanstora västerås!!

Kommentarer
Postat av: Heyli

bra gjort att hålla dig härifrån i 8 månader! jag har klarat som mest två veckor haha.



stone sour var riktigt bra, var lite sur för att jag hamnade rätt långt bak men de va sånt drag ändå att jag glömde bort ganska snabbt att jag inte stod där jag ville :)

2010-11-20 @ 20:25:22
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0