hp

Har haft lika många besökare på bloggen i dag, eller ja igår! som jag hadde i förrgår när jag var jätteaktiv! och jag har inte haft ett ända inlägg :D WOHOW thats skills, eller så tycker folk att det jag skriver är intressant av någon konstig anledning??? haha.

Anyway så har jag precis sett harry potter och dödsrelikerna nyss, och ja vad ska man säga liksom mer än att det var grymt! men min ormskräck gillade inte en scen.... HEHE. Någon annan som sett filmen ? Vad tyckte ni???

Nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon för lite motion! Sen kalasa för en 3åring sen partaja för att livet är underbart och att jag känner för att festa helt enkelt!

Puss&kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0