eeeuuuw

Alltså är det bara jag eller är det grymt äckligt att ha samma kläder på sig flera dagar på rad? Okej om det var två dagar, sen någonting annat sen samma igen osv.. Visst jeans och typ tjocktröjor kan man ha flera dagar, bara man vädrar... Men på jobbcentrum verkar det inte vara någon som bryr sig, en tjej har haft samma stickade tröja VARJE dag hela veckan, även i dag... Skulle inte vilja sitta bredvid henne, det lär ju inte lukta så frächt... Sen en annan som haft samma tshirt i jag vet inte hur många dagar... Min fråga är, duschar de aldrig? För man vill ju inte ta på sig skitiga/använda kläder när man är nyduschad?

Okej lite skitsnack bakom ryggen på folk här nu, men vad är oddsen att dom40plusarna skulle få för sig att läsa bloggar och ta sig till min lilla? ^^

Kommentarer
Postat av: t

God morgon! :)



Nu har du chansen att bli dagens blogg :)



kramar

2010-11-05 @ 09:01:08
URL: http://teresevardag.blogg.se/
Postat av: Fina Frun

jag byter varje dag ;)

2010-11-05 @ 09:05:34
URL: http://blogg.amelia.se/finafrun

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0