att ha EN vän

Jag har en vän, som är väldigt speciell. Hon har nämligen funnits vid min sida sen dagen då vi blev vänner för över 11 år sedan... 11år är en väldigt lång tid, ändå känns det som att det var igår vi var småfisar som lekte fotomodeller med en analog kamera, spöka i buskar och skada oss titt som tätt HAHA. En gång har vi vart riktigt osams, flera månader. Usch hemska tider... Men nu går inte en dag utan att vi hörs av, och det är så underbart att ha just en sån vän. Som man kan smsa om man har lite tråkigt, för man blir alltid på glatt humör :)

ÅHH vad jag älskar min Sabina Svensson <3



Sen ska ju inte alla andra mina vänner tro att ni är sämre vänner, det är ni absolut inte, bara det att sabina är LIIIITE bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0