skillnaden mellan dröm och verklighet

När man har svårt att skilja livet från drömmarna är det kanske inte så bra. När man inte vet om det man minns faktistk har hänt eller om det bara var en underbar dröm. Jag kanske drömmer på dagarna? Tyvärr är dom flesta drömmarna mardrömmar som man inte vill drömma..

Jag har så mycket känslor i min kropp och i mitt huvud just nu. Jag vet inte hur jag mår, hur jag känner och om jag verkligen lever. Jag känner att vissa dagar går jag bara på autopilot, bara gör det jag tror att jag ska göra och kanske det jag borde göra. Sen vettefan hur det slutar med allt. Jag kanske vaknar upp och inser att det var en lycklig dröm som ändå gjorde mig ledsen. Eller så stannar jag kvar och inser att detta faktiskt är verkligheten! Fan jag hatar att känna mig såhär jävla splittrad..... Instängd i sin egen kropp.... Fan....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0