pluggpluggplugg... dödödö!!!

När man är sjuk kommer man efter med skolarbetet. Vilket SUGER!! Men inte mycket man kan göra. Pluggar historia nu, har bara 6 frågor kvar men behövde en paus :p det är de ända jag har hemma som jag kan arbeta med så sen blir det att plugga lite från förra terminen som jag missat! dubbelyaay!

Tänkte lägga upp lite bilder från mobilen :)


En groda jag och Amelia träffa på under en härligt svettig promenad efter svartån!


En Emma som fyllde 18 <3


En ny babycykel som jag fick av morfar :) Tack!! <3


En Emelie och en Amelia på väg på till fest hos Peter! Väldigt vacker bild!! :*


En syster som vart på circus ocg fått en rolig snurrsak :)


Nu ska jag slänga på helene som är i luren sen göra klart historian :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0