PATETISKA MÄNNISKOR!!

Jag behöver avreagera mig lite, om saker jag stör mig på hos vissa människor!

ag stör mig så jävla mycket på patetisla människor! Jag menar vem fan sitter och gör 100000000000 smilys i ett blogginlägg? :@ :D :S :P :) :( KOM IGEN! Det finns ingenting fulare och drygare att läsa än när folk gör massa smilys!

Öl är gott, visst, men att dricka det varje dag känns inte helt okej. "Men jag dricker ju bara en om dagen, jag kommer inte bli alkis" Så har säkert alla rökare sagt, "jag röker bara en om dagen, jag kommer inte bli beroende" sen sitter de där och röker ett pkt/dag. Ni kommer inte bli alkis/beroende my ass!

Sen hatar jag folk som är jävla copycats! säger "Åh vilken snygg tröja, vart har du köpt den?" sen kommer med likadan tröja dagen efter... INTE OKEJ! Alla borde kunna ha en egen stil, kan man inte köpa en ända sak utan att fråga någon annan innan är det illa, väldigt illa!

Det är inte meningen att någon ska ta åt sig och bli ledsen av detta inlägg. Eller jo kanske lite.. hehe oups men är bara en person isf..

Puss så länge för nu ska jag och amelia P L U G G A !


Kommentarer
Postat av: Anonym

hatar du dej själv?

2009-09-30 @ 20:01:19
Postat av: Anonym

jag hatar dig som inte kan tycka och tänka någonting själv sen inte ens kunna stå för vem du hänger ut såhär på din blogg, för oavsett om det är du eller någon annan som skrev inlägget så vet du väl att det är du som är ansvarig?! Väx upp!!

2009-10-01 @ 19:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0