090909

Det är 09/09-09 i dag kom jag på för ungerfär en minut sedan..

Var ut och träffa Amelia nyss! Alltid lika underbart! Vi snacka om L&M! HAHAHA nu skulle man kunna tro att jag mena cigg men icke sa nicke det är någonting heeelt annat!

Amelia fyller 18  på lördag- KROGEN! WOHOW äntligen kan man partaja med henne :)


Nu ska jag se om jag har busat slut på min bebis sså vi kan sova elle rom vi måste busa mer.....


the ring! haha svårt att få en busande mussemuss på bild :)













Jag känner att jag verkligen är trött på en person. Den personen är så jävla falsk och lever ett dubbelliv! Men det är inte mitt problrm längre känner jag. Som sagt jag har tröttnat och orkar inte br mig längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0