Pimpa mina kläder....

Det blev Eskilstuna och monki med Amelia i fredag. Vi båda kom hem med 2 tröjor därifrån. Jag lägger upp bild på mina senare!

Väl hemma fick jag för mig att pimpa kläder. Så en tshirt har fått en reäl klor och ättiks behandling! Lägger även upp bild på det!

Sen har jag tagit ett blått linne och lindat gummisnoddar runt lite hur som hells sen lagt i klor i några dagar. jävligt snyggt blev det. Tvättar linnet nu så klorlukten försvinner! hehe.

Hmm blev en impulsgrej att dra på fest i fredags. Min mobil ringde och det stod peter, men visade sig vara sami som sa att jag skulle komma till peter. Sure tänkte jag har inge bättre för mig.. Träffa massa roliga människor, både som man kände sen innan och som man lärde känna.. Efterfesten... ja vad kan man säga.. Jag fick åka taxi hem iallafall! HAHA Robert ville så gärna att jag skulle med så han erbjöd sig att betala taxi åt mig, och han höll sitt ord! Så tack! :) var väl hemma typ 5 på morgonen skulle jag gissa på....  Men hade kul som fan!!

Nu ska jag se om tvättmaskinen är klar så jag kan tvätta nytt... Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0