patetiska kommentarer från patetiska människor+ mina svar :)

Eftersom du skriver anonymt kan jag ju tyvärr inte svara på dina fina kommentarer så jag gör det såhär istället eftersom du ändå är besatt av att läsa min blogg varje dag :)

Anonym om living in a dårhus?:

kastrera kattjävlarna! hur många stackars katter har ni satt till världen igentligen? det finns väl nog med hemlösa katter så det både räcker och blir över! sluta upp med eran "uppfödning"!!

Denna kommentar är inte godkänd. IP: 83.233.121.101     02 Oktober, 13:13     

Svar: Du är den ända som tycker så. Folk betalar oss för att få para sina honor med våran hane för att han är så vacker. Det ringer fler än vad det finns katter och vill ha en när vi har kull. Så du behöver absolut inte oroa dig över att de ska bli hemlösa :)




Anonym om PATETISKA MÄNNISKOR!!:

jag hatar dig som inte kan tycka och tänka någonting själv sen inte ens kunna stå för vem du hänger ut såhär på din blogg, för oavsett om det är du eller någon annan som skrev inlägget så vet du väl att det är du som är ansvarig?! Väx upp!!

Denna kommentar är inte godkänd. IP: 83.233.121.101     01 Oktober, 19:56    

Svar: Ja du visar ju inte heller vem du är och kan stå för dina kommentarer så kom inte och säg någonting till mig. Det inlägget var ändå inte till en person, det var till alla som beter sig så. Och tog du åt dig så kan jag inte göra någonting åt det. Då kanske du måste ändra din livsstil :)

Anonym om PATETISKA MÄNNISKOR!!:

hatar du dej själv?

Denna kommentar är inte godkänd. IP: 85.226.11.84     30 September, 20:01

Svar: Varför skulle jag hata mig själv bara för att du gör det?? Sorgligt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ber jag om ursäkt för det där om katterna. trodde det va dina honor som va ute och tjuvparades...

2009-10-04 @ 17:31:42
Postat av: emelie

Vi har en hona som vi parar. Och vi har inte katterna ute löst inne i stan. Det finns faktiskt människor som lever för sina katter och bryr sig om dom och älskar dom!



Och förresten, inte svårt att spåra ip adressen! :)

2009-10-04 @ 19:39:29
URL: http://emeliefrolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0