Jag kan nu andas ut. För tillfället....

Det blev vetrinären ganska aktut med tiger. Hade vi väntat tills imorgon bara hade inte Tiger funnits kvar med oss...  Tiger fick sövas, jag bröt ihop när jag såg honom somna in. Det såg så hemskt ut.. Sedan tömde de ut hans urinblåsa.. Så han kommer ha J*****T ont nu. Men han har fått medicin för att inte få infektion plus smärtstillande. Sen ska han käka specialfoder resten av sitt liv för att förebygga nya stenar... 200:-/påse men det är ju helt klart värt för att ha honom vid liv! Han har börjat vakna till nu.. Han är i mitt rum och han ska få sova inne hos mig i natt så han slipper de andra missarna. Det finns risk för att han kommer ha svårt att hålla tätt, så har tagit ut alla filtar och kuddar jag inte sover med. Sen får man helt enkelt tvätta och skura om det skulle hända någon olycka.

Usch jag mår verkligen dåligt när såna här saker händer. Det är så hemskt. Men han mår bra, eller så bra man kan i hans sits... Kan hända att vi behöver åka upp med honom igen och töma.. Får se hur det går. Bambi kasta sig iallafall över honom och tvätta och kolla hur det var med honom när vi kom hem. Fast hon pyssla med honom innan vi åkte med. Föfan va underbara katter vi har!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Naww! :)

2009-10-05 @ 21:31:22
URL: http://jeanettelindgren.blogg.se/
Postat av: Mie

Stackaren...

Hoppas han mår bra nu...

Och hur är det med Ronjas fot??



Kraam

2009-10-06 @ 11:04:23
URL: http://babystars.blogg.se/
Postat av: Emma

men oj, ursäkta, söta kattungar då ;-) hur har du haft det senaste?

2009-10-07 @ 11:02:46
URL: http://mssmidth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0