party nigth!

Lördagen spenderades i hallsta hos mitt ex, vi drack kaffe, åt ballerina kex och snacka om allt och ingenting... Sedan när han skulle åka ibäg fick jag vänta i ca 45 min tills min syssling kom hem, skulle kolla på deras hus! Tobbe har blivit stor med vovve, villa volvo! haha han har allt det! och en sambo! hehe.. Han skulle sova i sin lägenhet den natten, så han skjussa hem mig!

Väl hemma var det bara snabbt bättra på sminket, packa ner vinet och sedan hoppa på bussen till skiljobo för PARTEY! Vi missade sista nattbussen, så vi försökte fixa skjuss, lättare sagt än gjort! Robert sa iallafall att vi fick sova kvar hos honom då, och han inte bodde så långt därifrån... MEN han hade noll koll tror jag. För han bodde på vixäng! haha. Efter en nattlig promenad var det skönt att få ligga i en säng och sova. Fick ca 2 timmars sömn men anyway!

Kom hem 11 i dag, gick och la mig, sov mellan 12-4 sen 4-6 vakna till ca 10 min mellan där :p Har käkat pannkakor och gått ut med Amelia, sedan käkat pizza. Nu mår jag lite bra, men känner mig fortfarande bakis som fan!!! wäää

Ska lägga mig i min sköna säng och sova nu! PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: LINDA | ddisconnected ღ

sv: haha jaså? :D ja, det ska jag göra :) när jag pratar med honom :D

2009-05-11 @ 07:28:34
URL: http://ddisconnected.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0