friday on blue moon bar! :)

Torsdagen spenderdes ut med pontus och 10000 till :) Man hörde festa hit och festa dit, jag tänkte KROGEN! Drog en chansning på att sabina ville ut på krogen, och tänka sig hon och cris hade planer på att dra till blue moon bar på after work, så jag följde med :)

Väl där träffa jag grannar och vänner, allt från min ålder till gamla! hehe. Rytterne röj spela, var riktigt kul! Det finns flera olika dansgolv där, gissa vilket jag dansa på? ALLA! hihi. Vi satt vid soffor och drack varsin cider när vi kommer på att sabina inte vågar bjuda över de 2 söta pojkarna som sitter en bit bort. Men skenet kan bedra, för de satte sig vid oss. Sabina våga! Vi dansa med dem hela kvällen och jag blev bjuden på öl!

Utan att nämna några namn, men en mådde väldigt dåligt av snus så vi drog därifrån vid 23 typ. Jag smsa sandra och åkte till peter på skiljebo, han hade fest igen. HAHA Galet kul måste jag ju säga! Orkar inte gå in på detaljer... Putte glömde sin mössa så han ringde mig och fråga om jag kunde ta med den. SJÄLVKLART gjorde jag det. Kim hämta oss vid 2, TACK OCH LOV! För jag fick höra av en annan kompis som åkte med den bussen att det var slagsmål och skit! Gick till putte och lämna mössan, blev kvar där till 5! Vi såg nån film och snacka hela natten!

Somna typ mellan 5-6 och blev väckt halv 9!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0