VIK HOCKEY

Vart hockey i dag, VIK - Leksand.. 2-4 vart resultatet. Är väldigt missnöjd med tanke på hur mycket jag slet på min röst för att peppa VIK! Men jag hade så jävla kul! Och jag är inte hockey oskuld längre ;) Men mer hockey kommer det att bli! Hemma hos pontus efteråt blev det fruktsallad och grädde (MUMS) och då såg vi bild på vlts hemsida, OCH JAG VAR MED I KLACKEN :D Men nu när jag kom hem var den borta, vart lite besviken :(

Nu är det iallafall sängen nästa för min del! PUSS LOSERS <3

Kommentarer
Postat av: Heyli

åh minns när jag började gå på hockey, gick flera år och skrek sönder mig i klacken, kul som fan var det sen försvann det intresset av nån anledning och nu gillar jag inte alls hockey :p



länkarna i menyn ändrar du i

.nav a

ändra färgen där bara till #000 så får du svart och sen kan du ju ändra i .nav a hover om du vill ha annan färg när man har muspekaren över länken :)



för att få annan färg på textrutan ändrar du background i .entrybody. hoppas du förstod är inte så bra på att förklara :p

2009-03-24 @ 23:54:32
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0