skola igen efter ett skönt lov

Skolan börjar i dag, inte det roligste som kunde hända men.. Lovet har vart skönt och välbehöft! Jag har hunnit umgås med världens bästa pontus, haft SATC maraton med sandra, träffat min pojkvän, P L U G G A T!!!! Och shoppat massor!!

I fredags vart det party ligth! efter det drog jag till viccan som fyllt år på fest! Drog vidare till gidde på fest, min granne hämta mig och amanda sen, vi åkte runt lite överalt, bla Irsta.. JAG FICK VÄXLA MEDANS HAN KÖRDE!! OCH JAG KUNDE!!!!!!! är så stolt över mig själv! Följde med han hem och kolla på tv ett tag på natten sen hem och sov!
Var barnvakt i lördags åt gullkusin Emilia och på söndagen åkte vi till mormor å fick oss lite käk..

Lite kortfattat om vad jag gjort, väldigt skönt ändå med lov även fast de var kort måste jag ju säga!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0