Riktigt jävla förbannad!

Ska man inte äns kunna gå på stan utan att folk ska glo, hånflina och skratta åt en när man går förbi? Min såkallade pojkvän jag hade var ju en sån där "trogen" sak.. Och han strula runt med andra tjejer, 2 som jag vet, och jag känner båda två!! Ville bara få det sagt.. Och den första av dem gick jag förbi jag på stan, jag var på väg ut från ginas provrum och hon och hennes kompis på väg in. Båda två blänger som fan på mig, hånflinar och sen asgarvar när jag gått förbi! Känns ju kul, eller? Han har verkligen förstört för mig och jag är så jävla förbannad! Och den andra tjejen går i min pararell klass, träffar henne varje dag (hon är helt oskydlig i det hela) men jag skämms ändå när jag träffar henne, för jag vet vad mitt ex gjorde och försökte göra! Skämms över att jag var tillsammans med den idioten!!! över 9 månader levandes i en lögn, som man inte själv visste var en lögn..  Usch usch usch är så jävla förbannad!!! :@



Kommentarer
Postat av: dinbajs

Varför sitter du och hittar på en massa skit?

kanske garvar för att du e så ful?



ta reda på saker innan du öppnar din feta käft!

och ett tips, köp större kläder,dina pattar ploppar ju fan ut..

2009-04-12 @ 22:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0