lördag

På lördags morgonen/förmiddagen vi vakna typ 12 vet inte riktigt vart de hör till. Anyway så åt i frukost och fixa iordning oss, och sedan åkte vi med helenes farbror och gulliga kusin till västerås. Han var väldigt snäll som skjussa hem oss! Jag hjälpte mamma lite hemma och så. Sen skulle jag och helene på en liten MEN ROLIG fest, vi var 4 pers som umgicks, drack och hade trevligt :) Vi körde jag har aldrig väldigt länge! Hehe till slut vart frågan jag har aldrig kört jag har aldrig så här länge. Alla drack! hehe. Jag och helene var duktiga och gick från mig till gidde, men hem så fjäska jag för min snälla granne så han hämta oss :) Vi åkte med honom och bytte däck! Haha inte varje dag man är i en verkstad 1 på natten ;D 

Väl hemma satte vi på en film, helene skulle ligga ytterst medans vi kolla på den, men den jäveln somna så jag fick typ panik innerst i sängen. Tårarna spruta så jag kunde iinte ligga kvar, gick och la mig i syrrans säng! Har sån jävla cellskräck så det är sjukt, klarar inte äns av att ligga innerst i sängen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0