jag vet inte hur många gånger jag har sagt det...?

Jag ska bli bättre på att uppdatera min blogg, har ny design nu (igen) så jag hoppas att det ska bli lite roligare att både läsa och skriva den såklart! Är lite småfix som jag måste klura lite på, men det kommer =)

I dag vart det lite ändrade planer, på väg till konsum efter sjukgymnasten möter jag på sabina och sofia, det slutar med att jag fick sabina att missa bussen så hon åkte med mig hem och åt amerikanska pannkakor och kolla på patrik 1,5
Amelia kom som sagt inte till mig i dag för hon skulle plugga den nörden!

Nu sitter jag här på mitt rum som inte alls ser lika städat och fint ut som de va igår.. men men shit happens life goes on!

Nu ska jag fixa lite smått här vid datorn, är så trött så orkar inte göra någonting annat! Blir nog att ändra headern lite, vill ha den spegelvänd ^^ får se hur de går osv...



PUSSSSSSsssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0