jag är förvånad själv...

Jag har städat ur hela mitt rum! Sminkbordet är rent och fint, har plockat undan massa prydnandssaker, kan ju inte ha allt framme samtidigt! Så det ser ju mer stilrent ut nu! Är så duktig så =) Det är planerat att jag och sandra ska ut och gå nu, men jag vet ärligt talat inte om jag orkar, är så sjukt slut i kropp och huvud. Orkar knappt tänka på vad jag ska skriva, så börjar jag skriva om snoriga spöken under skrivbordet, då är det dags att sluta läsa! Ska iallafall gå en liten sväng, så man är lite duktig =) hehe

När mormor & morfar är klara med köket, så ska de köpa ny soffa (igen) den de har nu är så liten, passar perfekt för mig med en liten svart skinnsoffa! Men den får jag om någon månad =) YAAY!

Men nu ska jag göra mig klar för en promenix i mina gummistövlar, för det är snö å slask ute!


Puss på alla :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0