happy birthday

Dagen har spenderats med helene först lite i skolan. Bild och form :D Sedan åkte jag ner på stan och mötte mamma, hon bjöd på china mat :) Tack världens bästa mamma<3<3 sedan kom helene ner på stan lite senare och vi gick till arbetsförmedlingen. Virra runt på stan och dela ut våra CVn :) Hoppas på nå jobb nu!

Jag köpte 2 par nya skor till mig själv i dag, och ett par till syster  :) sedan köpte jag en klänning sopm hon ska få i födelsedagspresent (om 2 månader) hehe

På tal om födelsedagar så fyller min vän Kim 18år i dag! Hurra hurra hurra!!!



Kommentarer
Postat av: Heyli

tack för din åsikt om sodastreamen :) behövs verkligen då jag har världens beslutsångest :p

2009-03-26 @ 20:15:27
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Heyli

tack för din åsikt :) gillar också trean, som du säger, annorlunda! men jag vill ju helst ha en svart..! så jag har lite beslutsångest nu :p

2009-03-26 @ 20:54:05
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0