Det alla har väntat på..

Okej vart ska jag börja? Det är slut, helt, på riktigt! Men det känns ändå som att det var det allra bästa, för jag kan inte lita på honom längre...  Han klanta till sig, inte bara en gång för mycket, utan även en andra (det är bara vad jag vet kan vara ännu mer) först älskade jag dig 100% efter första misstaget var det nere på 60-70% och nu när jag vet allt är det nere på så låååg procent! Nog för att han var den som faktiskt gjorde slut nu, men jag hade inte förlåtit honom en gång till. Jag kan inte se honom i ögonen och se samma person jag såg för 9 nånader sen. eller 2 månader...

Det värsta måste jag säga är att jag inte alls är ledsen.. Jag är bara arg och känner mig så sviken att jag kan inte bli ledsen. Ilskan tar över allt...

Men så är det nu iallafall, ska åka och hämta mina sista grejer där nu. Sen ska jag aldrig mer tillbaka!


Och jag ska försöka uppdatera bloggen lite oftare, fullt upp hela tiden =)

puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0