de spelar vår sång på radion..

Sitter här hemma på mitt sum, som vilken dag som hellst.. Är lite små sur, som vilken dag som hellst. Men riktigt förbannad är jag på att det snöar! Vårvärmen hade ju hunnit komma å allt, sen kommer det MER SNÖ och förstör?!? Jag förstår ingenting! Aja antar att det bara är å lägga tillbaka solglasögonen på hyllan igen.. usch.. Hade iaf anledning till att använda mina underbara gummistövlar =)

Var ute och sprang/jogga/gick med mormor & morfars hund i morse, kände mig riktigt duktig! Sen har jag förstört det genom att smälla i mig en påse polly och en PIZZA! Men men ska ut på långis med Sandra ikväll, då bränner vi bort det med :) hehe

You say it best when you say nothing at all! Japp precis så känner jag just nu! Jag vet att jag vill veta, vill fråga om allt och få veta sanningen. Men jag vill inte veta, för jag är rädd att sanningen ska få mig att känna mig värre sviken, så jag tänker fortsätta med att inte veta, och inte bry mig! Ohyes i dag är jag riktigt stark!

Men ändå kan jag inte låta bli att känna mig nere och totalt förstörd varenda gång jag hör Guns n Roses- Patience. Den påminner så mycket om dig, om oss, om vad vi gått igenom.. Jag hade tålamod, hade förstående och var förlåtande, men ändå blir man behandlad som skit..

Jag vet att jag inte förstjänar det, jag förtjänar så jävla mycket bättre, och det vet du med!!


Nu ska jag diska tycker min mamma, så pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0