Dagens skoldag....

Börja som vanligt på onsdagar med textkommunikation. Vår lärare mådde inge bra och åkte hem, så vi gjorde ingenting! hehe. Gick till ica med Helene, Ann och Jennifer. Sedan vart det multimedia, jag gjorde klart min film, min väg till skolan. ska försöka lägga in den någonstans så ni får se hur ful den är =) hehe bara sträckgubbar som ser exakt likadana ut. Kreativt, jo tack jag vet! :) Nu är jag mätt efter att ha tjockat i mig våfflor. Nu ska jag bädda rent i min säng och städa upp lite på rummet så det blir fint och rent :)

Hugs and kisses  så länge :*

 

Kommentarer
Postat av: Heyli

vad bra! vart ju bättre med svart i menyn nu ser man ju länkarna mycket bättre :)



ÅH MEN TACK måste jag ju säga, du är 18 va? står det i din info iaf :) jag är 23 och börjar känna mig gammal nu.. :p

2009-03-25 @ 18:34:41
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0