breakfasttime..

Medans jag tvingar i mig min skål med vanilj yoghurt, kellogs special K med krossade linfrön på och mitt glas med proviva blåbärssoppa, så kan jag passa på att skriva ett inlägg :) I dag är det bara bild och form lektionen sen kommer jag sitta frivilligt i skolan för att studera samhäll till mitt omprov efter påsk!

Just nu känner jag mig lite som en wannabe bara för att andra har gjort det här, men jag vill tacka Heyli http://heyli.blogg.se/ för hjälpen med min blogg. Jag hade aldrig klarat av att fixa de 2 igentligen små problemen jag hade! Så tack tack tack!! Jag tycker även att ni ska rösta på henne som veckans blogg rösta här http://emmajuli.blogg.se/2009/march/finalisterna-i-veckans-blogg-2.html

Sådär nu har jag segat ner min morgon tillräckligt, nu ska jag sminka mig och välja kläder, och skor och väska så behöver min sista tid! kisses :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0