bedtimestories..

Nu ska jag lägga mig i min sköna säng och sova gott! För i natt sov jag inte bra. Och det har verkligen kännts i hela kroppen.. Nu funderar jag på att börja läsa 14 år till salu. verkar vara så sjukt bra!

Jag köpte primer i dag, både till ansikte och ögon. Imorgon kommer provet och se om det är bra eller bara skit!
Ska även ränna runt på stan och lämna in cv lite överallt. Den här sommaren ska jag fan jobba, inte bara liga och lata mig i solen!! Kort dag imorgon 8.10 - 9.30.. känns aningen ovärt, men älskar bild och form så tänker gå dit :)   Det vart väll allt jag har å säga för i dag skulle jag tro.. så jag lägger till en liten puss till alla mina vänner, varenda kotte som jag känner! Och alla andra med som är söta och läser min blogg :)


Kommentarer
Postat av: Heyli

tack va skönt att höra ;) ja kanske är det en bra ålder, passar mig väldigt bra iaf med hus nu :) och ja fixa och greja är det bästa jag vet! älskar när man får till nåt snyggt som man blir nöjd med :)

2009-03-25 @ 22:04:57
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0