frukost

Jag gör som jag gör nästan varje morgon.. Går upp och kissar oftast! Sen köket gör iordning frukost, i dag blev det 2 mackor, ett glas proviva blåbär och en kopp grönt te! Sedan går jag och sätter mig här i mitt rum och äter. Då sitter jag oftast innne vid facebook och spelar poker... Snacka om att man måste vara sysselsatt för att orka äta frukost om morgonen!!!!!!

Hmm sitter även och funderar på hur varmt det är ute i dag... Kan man ha kläning när man cyklar till skolan? Eller måste man ha jacka. Kommer nog svettas då ser det ut som..... Kan ju ta bara en kofta... Wä får ångest över vad jag ska ha på mig.. Kikar nog efter i garderoben efter jag har duschat!

Slänger in en video med en låt som jag tycker väldigt mycket om just nu :)






Cya

Kommentarer
Postat av: Linda

S: Jo den har vart slapp. Sj då?

2009-06-01 @ 10:12:58
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0