jag har min kamerasladd nu!

Jag tänkte ladda upp några betydelsefulla bilder som ligger i min kamera just nu :)


Den här fick jag av min älskling på våran 6månaders dag :) Hur gulligt som hellst!


Hmm såhär såg jag ut på julafton! hehe



Älskling klär i ponnytyle i luggen ;) Det är såklart jag som vart i farten!


Niklas och Norpan var såklart med på nyår, vi spela fia med hutt! Och jag hade kameraakrig med norpan!


Va och hälsa på andreas mamma på jobbet, alla glada taxar fick vara med


Hallen är nästan färdigmålad nu! Jag hjälpte till med roller så fick älskling ta det i kanter och hörn. Nu är hallen nästan helt klar, behövs målas lite mer på några ställen bara :)


Nu ska jag fixa mig och äta klart min frukost. Skola i dag igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0