dot dot dot

Va till skolan i dag, fast gick bara på graaf. Gjorde en kokbok, lite smått kul faktiskt ^^ Under lektionen kommer Helene och Angelica in och ger mig en ask med chokladhjärtan. Hur gulligt som hellst! :)<3

Efter graaf gick jag och Amelia hem, VI GICK!! Gick från vallby till rönnby hem till amelia och gjorde Amerikan pankakes. Äntligen hade jag matlust så fick i mig lite ^^ Gick genom skogen mella rönnby och gryta, Amelia gick med mig genom halva skogen :) Nu ska jag in i en dusch och sen blire nog plugg och film. Känner att jag behöver lite egen tid just nu.. Funderar på om jag ska åka med mamma och storhandla.. Orkar nog inte..


Puss sålänge iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0