I väntan på pojkvän..........

Att vänta är det absolut tråkigaste jag vet!! Som på julafton man måste vänta med att öppna paketen. Sånt gör mig galen dels för att jag är så nyfiken! haha.  Och sen satt mitt tålamod är så dåligt! Att vänta är tråkigt! Sitta hos tandläkaren och vänta på sin tur = TRÅKIGT! Allt som har med att vänta är tråkigt! Tur att jag är hemma nu iaf, då kan jag leka med min kära blogg sålänge :) Plus att jag har hunnit sminka mig ^^ Fast bara ögonen för kinderna är röda av promenaden jag gått tidigare och kommer bli av promenaden jag ska gå så fort Andreas har kommit!

Vi har grannens minsta här, så söta! De ska ut ikväll så vi är barnvakt ^^

Jag ska nog dricka ett glas vatten, känner mig törstig ^^


puss från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0