give me a reason why?

Nervositeten börjar stiga mig över huvudet just nu! På stackars alme med tror jag, hon har spytt tilloch med :/ fast jag kännde om att jag skulle göra de tidigare i veckan så det är nog bara nerverna. HOPPAS JAG!! Har nyss kommit ut ur duschen, så sitter i mina underbart sköna pyjamasbyxor och väntar på att helene ska duscha klart. Sen blire nog nån film och sova! Vill att imorgon ska vara över nu!

Sandra och Amelia å Jag ska ha mys imorgon!
Helene och Angelica å Jag ska ha mys på lördag!
Sen på lördag när min älskling kommer hem ska jag ha mys med honom med!

Hahah juste, min pojkvänn är VÄLDIGT FULL!! HAHA! Men i åre får man tydligen supa varje dag? xD



Juste, någon som vill hjälpa mig designa min blogg? Jag blir tokig av att försöka förstå :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0