Friday the 13th

I dag är det fredagen den 13e, otursdag enligt skrock. Jag har alltid vart skrockfull av mig, lägg inga nycklar på bordet, gå inte på A brunnar osv. Men fredagen den 13e är bara en dag, som vilken dag som hellst. Så jag har bestämmt mig för att jag inte ska tro på att det är en otursdag! Jag ska ju få träffa min ÄLSKLING så dagen kan väll inte bli bättre? =)

Imorgon ska jag och min kära Andreas gå på bio, det är ju alla hjärtans dag! Lite komiskt att vi ska se just friday the 13th men filmen verkar vara sjukt bra! Sen får vi se vad mer vi gör på en dag som denna! :)

Nu funderar jag faktiskt på en smoothie, men vi har inga bär hemma :( så blir ingen smoothie för mig än så länge. Hade jag inte haft feber hade jag sprungit fort till ICA och köpt, men det orkar jag inte! wää!

Däremot ska jag packa ner kläder osv så jag kan åka till min älsklig!

                                                                                                                                        Puss så länge : 


                                                                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0