Dåligt uppdaderat, jo tack jag vet!

          Im a happy girl!

Lördagen
spenderades som sagt med bowling + alkohol, en jävla bra kombination om jag får säga det själv! Jag drack ÖL som jag till och med tyckte om! Fast det kan ha vart alkoholen som gjorde att jag inte kände det äckliga, jag vet inte gott var det iallafll! Jag pratade i telefon, känns som att det jag sa inte gjorde någon skillnad, ingenting blev bättre.. Men vad kan man göra..? -En har iaf gett mig ett löfte så får lita på det!!!

Söndagen
spenderades först i sängen, när vi väl kom upp och hade ätit frukost fick jag och Andreas för oss att möblera om hela vardagsrummet! Allt är helt omvänt men det är snyggt! och rent! och luktar fräscht! HEHE. Vi gjorde köttfärssås å pasta och unna oss en stund i soffan framför en film! Och lite chili nötter på det var inte helt fel! Sängen för att sova typ 22.00, jag somna till efter 00.00 nångång och låg sedan vaken till 3-4 och vakna vid 6 imorse och gick upp samtidigt som andres när han skulle till jobbet...

Nu är det måndag och jag är helt slut! Dels av en dåliga sömnen sen har jag skottat hela framsidan så nu kommer min gubbe bli glad när han kommer hem från jobbet! =) Nu måste jag fixa iordning mig för jag ska ta gå til bussen om en timme. Ska till arbetsförmedlingen och fixa mitt cv och söka sommarjobb! Sen upp några våningar i samma hus till sjukgymnasten för att få instruktioner hur jag ska gymma för att bygga upp mina musker i rygg och axlar!

Senare i kväll ska jag till Tillberga och sova hos min plutt sandra, vi ska ha SATC maraton! :D:D


puss och kram från  mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0