första skoldagen

Jahap då var första skoldagen avklarad. Läxa är såklart de första man får!! Förstår verkligen inte hur dom kan pina oss såhär!! Men men sista året nu och jag ska stå ut och klara det galant har jag bestämmt! På fredag ska jag och Amela grilla kött med grönsaker sen göra en GI kladdkaka. Vi båda är riktigt duktiga nu så vi ska lyxa till det lite i helgen! Har gått ner 5 kilo på bara någon vecka och jag känner hur jag börjar må bättre och bättre! :)

Nu ska jag plocka upp lite i rummet sen blir det spåret. Ska fortsätta sticka min halsduk med!


Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Jeanette

vad hurtigt alltså :P skulle gärna vilja gå ner 5 kg

2009-08-26 @ 13:23:12
URL: http://jeanettelindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0