when you cant breatht no more

Igår åkte sabina hem, jag hjälpte mamma å fixa hemma i förrådet osv. Amelia kom och vi åkte till öb och köpte godis! På kvällen kom emmapemma :) Vi käka från pizzerian, glodde på tv och jag slinga hennes hår. När vi vänta på att hon skulle bli hämtat så somna jag, men hon väckte mig innan hon åkte!

Hade haft tryck över bröstet och svårt att andas hela dagen. Blev ännu värre mot kvällen... I dag har jag legat i sängen fram till 4 då jag var tvungen att gå upp och klä på mig, för det skulle komma en med en kisse hit som ska bli påsatt av våran tiger! Hela dagen har vart en total pina! Känns rellativt bra när jag andas genom näsan, men måste kunna andas genom munnen. Det går inte att bara andas genom näsan ju.. Håller på¨att bli galen. Blir nog ett besök hos farbror doktorn.. Wäää.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0