TISDAG 28/4

Skola som vanligt. Cykla och min cykel gick sönder på vägen! Snacka om lycka!!! Gabi kom och hämta den sen iallafall. Snäll som han är :) Så jag åkte bil med sandra å sami, snälla som de är så skjussa de hem mig så jag slapp gå i hela FEM minute hem xD

Ringde mormor, hon kom å hämta mig och hade Cina och Ebba med sig! :) Jag fick ett par nya skor. MAKE ME HAPPY! :D Kolla just efter dem på hemsidan, men hitta inte. Tar ett kort sen!

Amelia och jag kolla på Desperate houswifes hemma hos mig. Mys :)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

ehh aa min cykel är också sönder, därför tar jag bilen.. säger vi :)

2009-04-29 @ 10:28:42
URL: http://jeanettelindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0