tieeeeeeerrdd

Det var kul att baka och snacka skit med grannen! :) Vi baka morotskaka och kokostoppar. nammiiiinaaamm!! 

Jag fick 'cocoa butter' av erica som min granne heter, det är en typ body butter för hela kroppen som tydligen är skit bra. Den är från afrika, ghana mer exakt. Den luktar gott och är verkar vara jätte bra! :)

Nu ska jag lägga mig i sängen och se andra halvan SATS. Ska möta amelia 7.40 imorgon bitti... >.< DÖDA MIG!!!! Wäää va jag hatar onsdagar, tidiga dagar över huvudtaget!! Men är iallafall bild och form, och det är väldigt kul!!

Min mobil krånglar så kan varken ta emot eller skicka sms, eller jo till vissa :s var tvungen att ringa upp min andra granne kim så han inte trodde jag dissa honom, för han skicka flera sms. Och som ja trodde hade han inte fått något av mina sms....

Juste spräckte 30 gränsen på läsare i dag! yaaaaay thats make my day! :)

GOD NIGTH CUTIES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0