små vs STORA snoppar

Min mamma håller på att bli galen på mig och mitt sexsnack! Skulle göra kebabspett (sån man gör med köttfärs), så jag satt och rulla de där till små "snoppar" sen kom jag på att jag kunde göra stora och enorma snoppar! Jag skratta så jag kikna av det, mamma var mindre road. Sen sa jag saker som - Jag gillar stora saker i munnen, eller - Ju större ju desto bättre. HAHA mamma är inte road av min humor just nu om man säger så.... Hon är avundsjuk bara för att hon inte får snopp längre... För isåfall hade hon tyckt det va väldigt roligt!


Nu ska vi strax börja grilla med grannarna, slänger in nå inlägg senare igen, och svarar på komentarer :)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hahhahahahhahaha :D fedt bra!

2009-04-25 @ 23:10:42
URL: http://jeanettelindgren.blogg.se/
Postat av: M A M M A

Skrattade faktiskt jag med, vem tror du har fått snopphumorn ifrån? ...he he

2009-04-27 @ 09:41:47
Postat av: josefin

haahhah fan va sjuk du ääääär ;P

<3

2009-04-27 @ 23:50:54
URL: http://viva-lifeonmars.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0