på promenad genom stan

Jag kände att jag behövde komma ut lite, så jag tänkte jag går en sväng sen till affären och handlar. Men medans jag är ute och går kommer jag på att jag glömde plånboken hemma. SMART EMELIE! Gick hem hämta den där rosa söta plånboken med mina pengar i och tog cykeln till affären. Skönt å komma ut lite iallafall!

Det är riktgt varmt och skönt så jag ska nog se om man kan få med sig kim ut en stund, men han är så laaaat!! Men jag ska slå på charmen nu och försöka få lite sällskap ute :)

Jag ska nog glo lite på kenny starfigther på youtube, så jävla skön snubbe!


wollibolli alla


Kommentarer
Postat av: Kim

Hahahahaha omg det har jag aldrig tänkt på, att det fortf är saft alltså ahahha tack ;D



Jag glömde min mobil hemma hos fanny, kom på det på tunnelbanan så det var bara att åka tillbaka. Lite lagom drygt! Wollibolli <3

2009-04-13 @ 18:04:57
URL: http://kimelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0