onsdag

Vi vakna, åt frukost fixa oss och drog ner på stan. Jag gick till läkaren sen shoppa vi lite, för min del vart det en grå stickad kofta som är kort, typ som en bolero. När jag tänker efter så gck Helene och köpte en likadan sen, så den va snygg! HEHE. Träffa Amanda, hon fick sin födelsedagspresent :) Åt på tip top och då ringer mamma och säger att jag måste skynda mig hem, min moster Mie va hos oss med sin lilla bebis lovisa, slänger in en bild på sötnosen senare :)

Kvällen bestod av långpromenad på 2 timmar i regnet med Amelia! Och sen åkte jag och kim och hyrde film, va nån skräckis men den var mest äcklig bara. Det var mysig att ligga i sängen och ha 2 stora starka armar som höll om än hela filmen :)

Kommentarer
Postat av: °•S O M M A R U N G A R N A•°

SV: Haha, aaaew, TACK SÅ JÄTTE MYCKET SÖTIS!

Sovit gott? KRAMAR :D

2009-04-09 @ 10:50:54
URL: http://sommarungarna.blogg.se/
Postat av: °•S O M M A R U N G A R N A•°

SV: Joodå, har cokså sovit väldigt gott!

Vad hade du änkt göra idag då? KRAMAR

2009-04-09 @ 11:15:18
URL: http://sommarungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0