jummy

Åh va underbart gott det var med grillat!!! Grannen fråga om jag skulle ha en öl, heiniken så visst sa jag. Det var visst starköl, det var ju lite minfre gott ;p Men halva gick ner iallafall! Drog till pontus, spela kubb! Jag fick ner några sånna dära saker som man ska ha ner! hehe. Vi drog oss till ica, jag köpte hallonsorbet, så JÄVLA gott det är!! Men mättande!! Vi såg på en prinsessas dagbok, en film man aldrig tröttnar på!!

Nu har jag nästan nyss kommit hem, var tvungen att bädda rent min säng för äckliga kattjäveln spydde!!! :@ ska spy på henne imorgon!

Kommentarer
Postat av: jossan

ja eller hur :D är det bra med dig? <3

kramis

2009-04-26 @ 12:34:45
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0