Im sick...

Vakna imorse, skulle duscha innan skolan. Kände att den här dagen klarar jag verkligen inte av! Feber, hosta, snuva och ont i halsen. NEJTACK! Så jag stanna hemma. Gick till köket och gjorde någonting åt min kurrande mage, det blev the och 2 rostade mackor. På något sätt måste jag ha somnat medans jag åt. Mitt the var iskallt när jag vakna igen :(

Resten av dagen har jag legat i fotöljen/sängen och läst 14år till salu, en sann berättelse som utspelar sig här i västmanland, har kommit igenom nästan halva boken. Den är svår att lägga ifrån sig!

Mamma har vart till gabi på jobbet. Så när de kommer hem så har hon en kebabtallrik med sig hem till mig. HAPPY!!
Nu ska jag fortsätta läsa lite till! Och mysa med kissebebisarna som är 4 dagar i dag om jag har räknat rätt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0