i dont give a FUCK!

Hmm bloggandet har blivit lite kasst de senaste dagarna på grund av att jag har umgåtts med vänner och helt enkelt haft fullt upp! Jag har ett liv liksom =)

Igår var jag ute och åkte raggarbil. Kul kul..

Fick just se en väldigt elak komentar. Och jag vet att det inte är andreas som skrivit den, jag är inte dum i huvudet om du tror de!! Jag vet vem det är och att hon är så pass dum så hon tror ja ska gå på det.. Aja de gör jag iallafall inte din fega jävel! Det roliga är att jag inte tar åt mig. Jag bryr mig inte. Tycker det bara är så jävla löjligt!

Postat av: andreas
haha vart är du snygg nånstans då?
2009-04-12 @ 22:07:03

Jag kunde inte bry mig mindre! Var det jobbigt å anstränga sig för å hitta min blogg när jag lösenordsskydda min bilddagbok?


Till någonting väldigt mycket roligare, jag är glad! Men ack så trött jag är! Skulle bli å träffa kim typ nu, men frågan är om jag orkar...

Skriver god natt här vilket fall som hellst! :)



Kommentarer
Postat av: LisaH

orka ha lösenord på bilddagboken då,för feg för att få kommentarer?

2009-04-13 @ 01:50:38
Postat av: madeleine fransman

...vilken tur att smaken e som baken! :P :D



sov gott! :)

2009-04-13 @ 07:42:49
URL: http://www.facebook.com
Postat av: amelia

LisaH: men sluta nu! vem är du att skriva såna kommentarer?



"orka ha lösenord på bilddagboken då,för feg för att få kommentarer?"

orka skriva något annat än sitt namn, för feg för att säga vem du är? Jävla tönt, stå upp för dig själv. Du är ett patetiskt försökt til människa.

2009-04-13 @ 12:05:59
URL: http://o47.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0