happy hour

Igår hade min blogg 23 besökare, det mesta under hela månaden. Okej är inte så mycket men det kändes bra annars brukar det ligga på 5-10 läsare/dag :)

Blev som sagt silk igår, dans all nigth long! Det finns en liten upphöjnad mitt på dansgolvet, en liten "scen" där stod jag och ellinor i början av kvällen och shaka loss. Sen dela vi den med massa killar! hehe. Happy hour hela kvällen med fri entre och billigare dricka. GILLAS!


Hatar bilder man inte är beredd på! hahah. ÄLSKAR min klänning iallafall :)



Och så upp igen! Här är jag, ellinor, erik och markus tror jag :) trevliga pojkar det där!



Flickorna jag spendera kvällen med =)

Kolla in silks hemsida för fler vimmelbilder!!

http://www.clubsilk.nu/vimmel/?showroom=true&album=2009-04-09%20SK%C4RTORSDAG

Kommentarer
Postat av: Sara

SV: jag tycker det i alla fall :)

2009-04-10 @ 12:05:51
URL: http://hoonsara.blogg.se/
Postat av: Sara

haha jag tycker också att det ser ut som att du har pissat på dig,kanske vattnet gick? :D

2009-04-13 @ 01:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0