grillkväll

Gick till sami för grillning på lördag kväll! Så jag sandra sami putte och simon grilla! De blev jävligt gott!! hihi. Amelia, frida och helmer kom lite senare med! först skulle jag inte dricka men hade med spriten för säkerhets skull. Och gissa vad? Jag söp! haha. Vi körde ölspel. Grogga på spriten sen blev det dricka öl! Första klunken var svår att få ner men sen blir det riktigt gott!

Det var en lugn men ändå livfull och trevlig kväll! Kom hem efter 1 tror jag, var hungrig så åt delikatoboll och cola... nyttigt!! hehe.

Satte på simpsons the movie, men däcka så fort huvudet landa på kudden!

Kommentarer
Postat av: amelia

det var fan riktigt kul igår.. ville grilla :(

2009-04-19 @ 22:39:19
URL: http://o47.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0